maandag 15 november 2010

even proberen

6 opmerkingen:

  1. Er is hier nog niks gebeurd?????????

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer komt je eerste kaartje, ben benieuwd hoor
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sigrid, ik zag dat je bij mij volger bent geworden. Keileuk. Ik dacht meteen even bij jou een kijkje te komen nemen. Ik zie alleen nog geen kaarten ;-). Je hebt er in ieder geval een volger bij. Ben benieuwd naar je creaties....
    Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sigrid,
    Leuk dat je in de winkel was vandaag, ik ben nu een volger van je blog.......groetjes Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sigrid

    Wat was het gezellig zaterdag !!
    Volgens mij vonden jullie dat ook !! :-) :-)..

    Hartelijke groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen